äntligen

e de onsdag o tråkiga tisdagen e över:P :) konstigt men den känslan har suttit i hela sommaren. Inget nytt i livet precis, jobbet rullar på, kommer hem mitt i natten, sover, går upp o väntar på att åka till jobbet igen, jippiiee vilket liv;) Hade dock ett komiskt diskussionsämne igår på jobbet, det fakum att jag haft med mig olika sallader som mat 2 dagar i rad. I måndes tonfisksallad o igår kasslersallad. Ida tyckte jag skulle starta en ny diet där man åt en ny sallad varje dag, mitt svar blev att så många sallader finns de ju inte! Men jodå, hon lyckades klura ut många: köttbullesallad, rostbiffsallad, grekisk sallad, räksallad, vegetarisk sallad, baconsallad, ja you name it. Så vi får väl se hur länge jag orkar, eller egentligen hur länge man kan tycka sallad e gott?!:P 

Blir förmodligen ullared på lördag o utgång me old classmates på fredag:D Har en del jag måste inhandla för att klara mig ifrån skåne. En jäkla massa grejor om jag ska va ärlig;) 

Nahe, får väl ta o göra vid sig o rummet lite (ser ut som ett tredje världskrig har pågått ett tag;) ) 

HUJ- See you in the moonlight

Ps: Badandet i fredes o utgången i lördes blev kanon. Att pimpla själv i några timmar e kanske inte så fel ändå?! O att få billigare taxiresa hem e ännu bättre. Ds  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0