Det stora vita huset är tomt



Detta va början på vad som har kommit att bli bland det viktigaste i mitt liv. (O nej, de e inte spriten eller godiset i sig jag menar, om nu typ ullis eller någon skulle tro de:P)

Jaha, helg igen o har hela huset för mig själv. Både skönt o tråkigt, händer ju ingenting, aja får väl hitta på något själv snart. Ytterliggare en snabb jobbvecka är till ända o jag har bara 2 veckor kvar:) En liten uppdatering om vad som hänt senaste dagarna är: Torsdes så cyklade familjen till Balsby o badade o grillade på kvällen, mina ståpåhänder skills fick provas:P Igår slutade jag tidigt, 11, o här hemma väntade Sthlms besök bestående av farfar o Marianne. Stack till havet en runda, käka glass o sen på kvällen bar det av hem till Håkan där grill, chill, fest, o pool badande blev resultatet, mycket nice o trevligt:D Nu sitter jag här själv, la precis på telefonen där Jonna (såklart:P) va i andra änden. Vad vi fick ut av samtalet va väl lika lite som vanligt, bara en allmän rensning av luft o tankar;) Maybe some people come tonight, would be nice:) Nu ska jag se till att göra något vettigt, se på Tv kanske?, jag menar de e ju ändå dåligt väder:P

Gjorde ett test på en sida innan i veckan, det talade om hur jag var som person. Här har ni resultatet, stämmer det tro?

SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut - även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

HUJ- Blessed by an angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0