första dan i skolan

Jag va nervös men de släppte litegrann i letandet efter rätt sal:P Hittade till slut rätt o insåg att det är först till åren som det roliga börjar,ekonomi. Det blir statistik under hösten men de funkar nog de me. Två böcker blev jag tvungen att köp direkt, o vilket äventyr de blev att hitta dem:P Åkte direkt tillbaka in till stan från Frescati (universitetet) i tron om att lättare hitta dem där. Gick till en bokhandel bak NK o hittade en av dem o den andra fanns såklart ute i bokhandeln på Frescati!!!:S  De va bara till att rusa tillbaka till T-banan o åka på samma biljett,köpa bokskrället, rusa tillbaka till t-banan igen (slippa ny biljett), åka till slussen för att där hoppa på en buss. Egentligen hade min biljettid gått ut men chauffören va snäl o lät mig åka me ändå:) Väl hemma, halvsvettig va de bara att börja sluka den första boken, måste typ vara utläst imorrn kväll:S

Bra schema har jag fått dock, går bara Måndag, Tisdag o Onsdag. Får mycket tid över till självstudier o träning o annat, de gillas:D

Börjar 10 imorrn o går till 12, sen ska de nog bli en springrunda o såklart läsa ut "vetenskapsteori för nybörjare" som boken heter:P

HUJ - We will survive<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0