guldfisken ska heta guppy

Har vatt på stan idag o fikat me tjejerna:) Riktigt trevligt trots en del getingjagande..:P Men Anna hade en lysande lösning på detta, stäng in den i en colaflaska:P Efter fikan blev de en kort shoppingrunda där jag lämnade tillbaka lite grejor, ullis handlade ljus o bettan skulle införskaffa en guldfisk..var iden kommit ifrån om att plötsligt ha fiskar vet jag inte men jag kom på mig själv med att tänka att "fiskar e ju ganska fina ändå, kanske ska ha en sen när jag har egen lägenhet, som prydnad" Aja, de får vi se hur de blir med den saken. Ikväll är det match som gäller, hoppas på en vinst, och uppehåll från regn!

Nej, åter till Tv:n o OS sändningarna..sportnörd som jag är följer jag det så mycket som möjligt.. :)

HUJ- Always there waiting for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0