kändistät dag

ingen skola för min del idag:) började förmiddan med en springrunda, dusch o sen på toppen av det så gick jag in till stan (ca 4-5 kilometer) :P :) en välbehövlig lunch åts med Emma som sällskap på ett supermysigt ställa i gamla stan, chokladkoppen hette de(gulligt namn för övrigt med helt ok servitörer:P) gick därifrån till t centralen för att köpa tågkort till mig, visade sig vara aslång kö så vi förflyttade oss 1 kilometer bort för att se om där va mindre kö, snarare tvärtom:S vi beslut oss helt enkelt för att gå tillbaka samma väg som vi kom o bort till slussen för att köpa de där (ett jäkla gående):P Åkte o kollade på en lägenhet som kunde blivit min om jag bara hade haft lite mer pengar att röra mig med, blir typ en fast kostnad på 5000 i månaden vilket inte funkar:S får försöka hitta något annat.

ska snart springa iväg o handla lite mat, o sen måste jag bestämma om jag ska stanna i stan eller åka ut till landet till farfar ihelgen.

just de, såg en del kändisar idag me när jag fikade. satt precis brevid oscars sceningång så de kan ha varit anledningen:P Helen sjöholm, tommy körberg o vad jag tror de va så va de Lars von Trier oxå(men de trodde inte emma):P

Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling's alright.
Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you're so divine
I'm not ever alone, you're not ever alone

I'm head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found,I'm in deep debt, without you I wouldn't survive
I'm not ever alone

HUJ- You can't ever imagine how important you are

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt det är och läsa om ditt äventyr i stor staden. keep up the good work :)

2008-08-28 @ 20:53:52
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: annnacecilia.blogg.se

fan man blir ju lite avis här hemma, Emme ;) haha. Hoppas allting är superbra med dig min vän !

2008-08-29 @ 09:19:02
Postat av: Emme

Hehe, jaså de blir du?! :P allt e bra, snart första veckan avklarad. :)

2008-08-29 @ 10:47:21
URL: http://hoppsankerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0