läggdags

Ögonen håller på att trilla ner hela tiden o har typ gjort de hela dan.. E trött som fan, ligger lite efter o sovtimmar efter att jag va "ute o slarvade" som pappa säger, igårkväll. Blev inte riktigt som planerat men helt ok ändå. Jag o Sam fick ett nice talk iaf:) Dagen har varit allmänt chill, har vatt o handlat lite nödvändiga hygienprodukter inför flytten. Visst allt finns i Sthlm men jag vill inte behöva ränna efter tvål de första jag gör däruppe.. :P

Har surfat rundor nu i drygt en timme, egentligen inget vettigt alls jag kollat på men men, tröttnade på tv:n. Ska eventuellt om vädret tillåter kolla på när mitt gamla lag spelar imorrn, ska säga till dem att de inte blir någon comeback som de hoppats på, jag drar istället iväg:D

Har bestämt mig nu btw, efter att jag hört en kommentar. Ska ta tag i situationen, se vad som kan göras, om något kan göras. Min moral är just nu starkare än mina yttersta känslor och tankegångar, får se hur de blir.

 Det sägs att en bild säger mer än tusen ord. Troligen sant, i så fall speglar vägen mitt liv just nu med allt vad det innebär, svängen där framme är om 2 veckor.

You said you wanted a dedication song, there are already many of them, though I have never told you so. Don't cry for me when I'm gone, don't hesitate to believe in yourself and what you're made of. You' re my hero, just as MC says, there can never be anyone else like you. If you wouldn't be by my side, this rollercoaster would never stop. I know and you should know that " I'm here even when I'm not"...

HUJ- We have the strenth to carry on


Kommentarer
Postat av: Samantha

Tack för i fredes! ja behövde det :) även om det som sagt inte riktigt blev som det skulle... KRAM

2008-08-10 @ 23:12:13
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Samantha

och du, ja håller alla tummar och tår för dig nu inför stlhm! det kommer bli tufft dom första veckorna tror jag, men det är inget du inte klarar av, trust me! what doesn't kill u only makes u stronger! ring om det är nåt, eller bara vill snacka?

2008-08-10 @ 23:15:00
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Emme

Tack själv:D ahh, har sagt de förr, TACK, allt detta värmer jättemkt! :)

2008-08-12 @ 18:28:11
URL: http://hoppsankerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0