Mamma mia, hundar pratar mat

Igår började alla gymnasieelever skolan igen. Jag slipper detta eftersom studenten togs för ca 2 månader sen:D Känns helt ok att se alla förvirrade ettor springa runt på stan o tro att de är supercoola med nya schema o annat;) Haha, tänk första dan på Söderport, lilte nervös va jag allt:P O inte att förglömma, FÖRSTA dan i skolan, den hade jag längtat till ! O nu ska jag snart förgylla mitt liv med ännu en dröm som ska gå i upplevelse:) Fikade igår me Carro o Ullis (jag o ullis kommer va stammisar på Darins när denna veckan e slut:P) , jättetrevligt :) Fixade me studielån, pratade me farfar, fick ännu ett förslag om boende i Sthlm o på toppen av gräddglassen så bjöd pappa mig på bio, Mamma Mia :D En bra film helt klart, sån där, Feel Good känsla gav den!

Idag blir de rens av skolgrejor, börja samla ihop flyttgrejor, träning ikväll o sen in till Bettis på förfest o sen ut!!!! :):)

Smile, to dull the ache

Smile, to mend the break

Smile that special smile

Smile, if only for a while

I smile for you my friend, but now, it is not because I have to, now I want to!

HUJ- You'll catch me if I fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0