mitt i röran

Håller för fullt på att packa ihop alla mina grejor jag ska ha med mig, shit va saker jag har asså:P O inte tala om kläder, sjalar, smycke, hygiengrejor..etc..aja, börjar bli lite ordning på de nu iaf:) hela rummet är överfyllt av högar, ser förmodligen ut som tredje världskriget med ett stort jäkla kaos, MEN det är ett organiserat emeliekaos:P

gårdagen innebar slapp hemma sen träning på kvällen, en seg sådan, springrundan från i tisdes satt i benen helt klart:S sista träningen va de oxå för min del, LYCKA till laget i höst! Sen bar det av till staden o bettans lägenhet. Lite förfest med en väldigt lättpåverkad emelie (billigt o bra;)) som sedan gick mot Banken. En trevligt kväll o natt avslutades med ett gapskratt o ett roligt återseende:P Idag har jag o mamma vatt i stan, fixat förhoppningsvis sista grejorna inför flytt, sen har de kollats på film (Främlingarna), bra film enligt mig.


Mycket prat om flytt på sistone, jag vet, men snart e de över:P Känns verkligen att detta är ett stort steg i mitt liv. Alla tankar kretsar på ett eller annat sätt kring Sthlm o allt vad det innebär, på gott och ont. Sista mötet me mina best buddies blir på lördagkväll, ska bli en sån underbart rolig fest!!!!!:D

HUJ- Be kind, do not rewind




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0