NY DATA!

Sitter vid min alldeles egna, fina, nya, bärbara data:D känns riktigt nice att ha en egen som bara jag bestämmer över vad som ska finnas där! :) Har varit hos frissan idag, alltid lika skönt o uppskattat:D Blev lite ny färg me några fler bruna slingor o en behövlig klippning. Ikväll fick jag bestämma mat, de blev en supergod pizza! MUMS säger jag bara. Fick besök av "gudföräldrarna" me, (alias moster o hennes man) de ville önska mig lycka till. Komiskt nog så ringde min kusin (deras dotter) som bor i Umeå nu samtidigt som de va här. Polis som hon ska bli o allt sa hon åt mig att ta det lugnt i stora staden. "Tänk på alla försvarsknep jag lärt dig":P Haha, som om jag skulle hinna tänka på vad kusinen försökte lära mig för över ett år sedan OM jag blir attakerad, tror bara jag tänker, SLÅ O SPRING SÅ FORT DU KAN!

Ska utforska datan lite till o sen lägga mig. Ska hinnas med en del imorrn, packa ner allt, handla en sista sak o sen blir de åka av på kvällen me kompisarna:D

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself  this way
Life is ours, we it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Everyday for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know


HUJ -
You're all in there<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0