one day left

Såja, bara en dag kvar på jobbet, har precis handlat grejor till chokladpudding som jag ska bjuda på imorrn. Sommaren har gått i ett rasandes tempo o dehär 12 veckorna har bara försvunnit, både på gott o ont. Har träffat många trevliga människor som jag gärna umgås mer med. Ska fika imorrn med Ida från jobbet i stan sen kanske en liten egen shoppingtur för att fira att jobbet e slut o sen restaurang besök me enligt mamma hemligt sällskap o sen utgång förhoppningsvis om Ullis får som hon vill:P Lördag blir de lite come back till fotbollsplanen. Har tränat denna veckan o får spela 2 matcher innan jag drar, tack Henke för att du övertalade mig att komma tillbaka en liten stund:) Nästa vecka blir till att träffa människor, packa, planera, rensa o sen åka på söndagen men de kommer mer om de senare.

Längtar till nästa söndag o vet att de e vad jag absolut vill men nu när de verkligen närmar börjar jag bli rädd eller nått. Vet att jag kommer gråta floder på lördag natt o under söndagen när jag åker, men de e bara till att acceptera, sån e jag, älskar människorna runt mig:)

It's like I've waited my whole life for this one time
No way that I'm gonna blow this all away because of some fear, that's so not me. This was actually what one old but still a good friend told me some days ago: "Du har alltid gett gärnet i varje situation och alltid gått därifrån med att lyckas. Det ska du ha stora applåder för!" Jag säger bara TACK! Trots att vi inte är lika nära längre (tråkigt nog så växte vi ifrån varandra) så vet jag ändå att du alltid kommer vara en bra vän. :)
Det blev visst lite svengelska här, aja, IB har helt enkelt skadat mig;)

HUJ- Bittersweet symphony

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var en smart vän, och rätt har hon också.



Take care i huvudstaden nu, annars kommer JAG personligen upp o hämtar hem dig igen.

Lycka till o ge inte upp nu.



Puss o lycka sparkar i massor.

Din vän föralltid.

2008-08-18 @ 17:29:16
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Emme

Haha, förhoppningsvis:P :) Jag ger aldrig upp! ;) Tack, för allt :D:D:D You will always know me! :)

2008-08-18 @ 22:09:10
URL: http://hoppsankerstinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0