regnig söndag

Tråkigt väder har de vatt hela långa dan..men jag misströstar inte så mycket ändå:P eller jo lite när de började bli kallt att titta på när ullis spelade men man får väl offra sig helt enkelt, en vinst blev de ju. O me tanke på fotboll, skulle ju spela igår igen me laget, ett kort inhopp va de tänkt men eftersom folk fattades va de bara till att bita ihop o spela hela matchen, jobbigt men kul som sören. Fredagen blev så bra som den skulle o som jag ville, lite ont i fötterna dock, e jobbigt o gör ont att gå i "high heels" fram o tillbaka till stan 4 gånger:P

Morgondagen ska nog bli bra oxå, har dock inget vidare planerat. Kanske ska göra som Håkan sa, " vakna o inse att du e ledig o somna om igen";) de låter ganska nice:) Nej men de blir väl lite rensning o sen match på kvällen. Fast pappa verkade lite konstig innan idag o undrade va jag skulle göra imorrn, sen när jag undrade varför han frågade så va bara svaret "nej de va inget"...lite mystiskt må jag säga:P




Mamma ville ta "seriösa, fina" bilder på mig i fredes, blev väl ganska bra. Blev dock trött på de efter ett tag:P (se bild nedan)

Men va gör de, jag älskar henne ändå:) (o ja, folk säger att vi e lika:P, förstår dock inte de)


HUJ- I'm not perfect, but who is?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0