All I want for christmas is..

ja jag vet inte riktigt. Det är verkligen svårt att få någon julkänsla när man är så långt ifrån familj och närmsta kompisar. Farfar o de e inga storfirare av julen så de kommer nog inte heller bli bättre, men jag får väl göra mitt bästa. J o jag ska ju göra knäck sägs det, o sen kanske julgodiskväll med Karin, ska nog ordna sig det här med julkänsla också. Ska ju försöka hitta julklappar oxå till helgen så jodå, det ska gå ;) :D

Har än en gång fastnat helt i en amerikansk eftermiddagsserie o nej denna gången är det absolut inte våra bästa år, nu e de One Tree Hill som gäller, Gahh va bra jag tycker det är. O att Chad Michael Murray typ är en av jordklotets snyggaste gör ju inte saken bättre:P Skulle verkligen vilja ha den boken han skriver i serien, MEN den finns ju typiskt nog inte på riktigt.. :S

Blir ingen springrunda idag, tiden har rullat iväg o jag har redan ätit så de hinns inte med innan läggdags. Har tappat stinget lite kring joggingen, vet inte var jag ska leta för att finna det?! ;)

nahe, lite glögg kanske mina vänner, julstämning pratade vi om?! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

One tree hill är den bästa serien som någonsin gjorts =) Åhhh det är kärlek på hög nivå. och jag håller med Lucas är snygg men det är även nate =)

2008-12-08 @ 21:03:09
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0