Annandag jul

Då e de två dagar sen julafton tog slut och jag var varit ganska sleten hela dan:P Va ute igår med delar av kompaniet, blev biljard o skulle sen gått vidare till banken men ville inte lägga ut 200 spänn på bara inträdet. Så jag frös en stund utanför banken efter att ha lämnat jonna vid bussen. Helt plötsligt kommer Pelle ut från banken så jag o han underhöll oss i kylan i väntan på viktor. Följdes sedan till bussen av Pelle, kom hem o fick sova i egen varm o skön säng:)

Tog sovmorgon idag, åkte sedan med mamma o pappa in till stan för att kolla om där va något på rean. Va dock ganska trött men bytte iallafall mina knästrumpor. Kom på att pappa e ganska bra på kläder trots allt, Han pekade på en klänning som jag aldrig skulle tittat på själv men den va helt ok när den satt på:) Dock lite dyr:S

nahe, kollar tv lite nu, hörs kanske sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0