Christmas time nanana

haha, sen kom vi, jag o jonna, inte på mer av texten till den superbra jullåten. Men de har hon nog löst till jag kommer hem;) Va och lämnade av henne på centralen innan, gick sedan hem därifrån och har gjort delar av hemuppgiften nu, tar en paus med kaffe och innebandy på tv.

Har varit bedrövlig uppdatering denna helgen jag vet, men det har liksom inte hunnits med. Vad har vi gjort då? En kort sammanfattning. I torsdes va de mest slapp, en fika på Nacka Forum va vad vi orkade med;) I fredes bar det av till stan, shopping stod på programmet, även ett lunchbesök på Waldemarsudde med Jonnas kusin hanns med. Såg Idolfinalen på kvällen, Kevin, min favorit vann:D Åt sedan en fruktansvärt middag, 23:00:P Lördagen spenderas oxå på stan, först lite på söder sen city, Luciakonsert på kvällen o sen julslapp :) Idag har det mest städats, packats o slöats:P Skönt o nice:)

En tuff pluggvecka närmar sig o sen hemfärd på fredag, en hel del som ska göras!

kommer bilder senare eller imorrn,

Kommentarer
Postat av: Beecsen

jasså, det är dags att börja skriva lite blogg nu:P

varit lite dåligt med det nu;)

<3

2008-12-14 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0