en riktig slappedag

har det varit idag. Har därför inga kommentarer eller tankar om vad jag ska skriva här. Blir därför ett ganska kort inlägg;) Har kollat på nobelfestligheterna en del, gisses vilka fina klänningar vissa har, skulle gärna varit med där. Har också läst en del i min bok, snart hälften läst och nu börjar den verkligen ta sig. Den ena personen efter den andra mördas och saker smusslas fram och tillbaka, helt klart intressant läsning:D

ha en nice kväll, ska strax sova, börjar 8 imorrn :S

Kommentarer
Postat av: jojoss

Idag var det idètorka med rubriken på min blogg. Tyckte att rubriken var bra.. så jag tog helt enkelt den! Ha det bra.. Kram

2008-12-11 @ 20:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0