Going back to yestermorrow

Har ingen aning om var jag fått dagens rubrik ifrån men jag tycker det är ett ganska intressant uttryck;) Är nyduschad efter en hyfsat pigg springtur, trots att det var en hel vecka sedan jag sprang sist:S Annars har jag kollat på skidor i alla dess former på tv hela dan, även läst en del i boken min, många oanade vändningar sker hela tiden:P :)

Imorrn e de ny vecka, nya möjligheter, och nya skyldigheter. Först en del skola i början av veckan där skyldigheterna kommer vara uppgifter som ska göras och föreläsningar som ska gås på. I slutet av veckan kommer för tillfället min andra hälft upp till mig, J-lo :) Då kommer skyldigheterna eller snarare utgifterna spenderas på roligare saker:P :D ska bli riktigt nicemajs att få se henne, o framförallt prata face to face med henne. :) sen e de bara en vecka till jag kommer hem till skåne efter den helgen. Halleda vad tiden rinner iväg, har ingen aning om vart denna höst tagit vägen.

Snart är det ju jul också, får se till att sätta igång med julklappsletandet i veckan, prata ihop mig med bror min o lite sånt. Ska även höra med Karin om vi skulle ha vår julgodiskväll:)

hörs eventuellt senare,
 
You and me forever,possible to change that- no never <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0