jag har bevisat för dem

farfar och marianne vilka som är de godaste pepparkakorna:P DN had en undersökning om det o de utlyste Nyåkers pepparkakor som de godaste och eftersom jag redan visste att detta var precis vad jag också tyckte så fick jag överbevisa farfar att jag hade rätt. Sagt och gjort, idag deklarerade han efter noga provsmakning att han höll med:P :D

Kvällen har även bestått i en väldigt lång men intressant historieberättande från farfar om vad han upplevt i sitt liv. Han har både åkt rallybil, flygt flygplan o massa annat sånt, kul att lyssna till allt han lyckats ställa till med;) Det ska verkligen tilläggas att jag och farfar absolut alltid inte varit bästa vänner. Men när han äntligen lärt sig att acceptera att jag tycker vissa saker som inte han gör och också att jag lärt mig att förklara bättre vad jag menar och är mer självsäker på rösten så blir diskussionerna trevliga:)

blir väl lite chill till ikväll o sen boken och sängen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0