Jag säger bara, vilken eftermiddag

jag Robert o Karin har haft:P Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket. Vi har i princip legat dubbla i asgrav konstant i 4 timmar;) Snacka om vilken träningsvärk vi kommer att ha i käkar och mage imorrn. Vi har helt klart kommit på den nya, supereffektiva motionen, BILJARD! Haha, iallafall om man är två blondiner och en "blatte" som han själv kallar sig, eller han är det helt enkelt:P Två blondiner som inte kan spela biljard, som missar bollar, hål, ja allt som går att missa i biljard och samtidigt blir vansinnig varje gång hon missar, eftersom hon självklart tror att denna gång ska träffa den jäkla kulan:P Folket i biljardhallen, på tunnelbanan, och på fiket som vi senare satt på i två timmar undrade många gånger om vi var höga eller nått;) O nej det var vi inte, möjligtvis på cola o kaffe i så fall;)

Innan lunch så hade vi en föreläsning och vi gjorde även klart vårt grupparbete:) Den individuella är också klar, ska bara fråga en sak imorrn:D Så ikväll blir de slapp, eller nej, jag ska springa också, men inget plugg iallafall, kanske lite bokläsande.

Jag tänkte innan på vilken syn det måste ha varit att se oss idag. Två blondiner och en utlänning som garvar åt allt och inget. Folk fick sig nog en och annan tankeställare, de tänkte nog "vad sysslar de med egentligen, och de verkar ju inte riktigt kloka, säkert sådana ungdomar som inte vet hur man ska bete sig! " Förmodligen en vanlig tanke i dagens svenska samhälle. Surt och tråkigt men sant.

tjingeling så länge,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0