Jag ska leva i en kappsäck de närmsta veckorna

Ja det iallafall så det känns eftersom jag bara ska bo här hos farfar fram till jul. Tror inte ens jag bryr mig om att packa upp allt utan bara det nödvändigaste o sen får jag plocka från väskorna. Har hunnit småinstallera mig lite o de känns nästan som hemma, har ju bott här i omgångar några gånger nu. Har tänkt på hur tråkigt det är att packa ner, transportera, packa upp. Visst, det går väl an om det är smidiga väskor o bara lite man ska ha med sig, men inte som nu när hur mycket som helst ska med:S

Tentan idag gick i ett rasandes tempo o jag va klar redan efter 1,5 timme, jag va klar då o kände mig nöjd o beslöt mig för att bara skumma igenom allt igen. Har lärt mig från tidigare misstag att jag får för mig att något som är rätt är fel o ändrar o grejar, struntade i den risken idag helt enkelt. Begav mig sedan hemåt o städade, fejade, o packade det sista (mkt mer än jag trodde dock) o åkte hem till farfar. Här fick jag snabbt hälsa på bekanta till dem.


Ikväll blir de att se på bonden o sen slappa resten.

Tjingeling för idag förmodligen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0