Julafton

Jaha då har dopparedan kommit men det känns absolut inte. Den där julkänslan som man hade som litet barn är som bortblåst. Tråkigt men sant. Iallafall, jag o pappa har fejat sista på förmiddan o e nästan klara nu:) Gästerna kommer i eftermiddag med glögg o 50kronors paket öppning som en början. Ska bli trevligt, mysigt o härligt att fira jul, det kan ju liksom inte bli dåligt, men sämre än när man barn:P :( Kommer skriva ett inlägg ikväll med lite bilder o så.Fick bara en stund över nu så tänkte jag slänger in min julhälsning nu!

Va som sagt hos frissan igår, o jodå, jag vet vad alla kunder och frisörer ska göra under närmsta tiden, jag fick nämligen sitta där från 10 på förmiddan till halv 5 på eftermidddan, o jag e fortfarande inte klar!:S Problemet är än en gång att färgen inte blir som vi vill, den sätter sig inte. De e ok nu men inte helt hundra bra. Är röd/brun typ men där är olika nyanser i hela håret:S ni skulle sett mig efter första färgningen, såg ut som en uttvättad rosa pudel;) Lockarna finns där iallafall, inget annat att tala om:P

GOD JUL allesammans, hoppas ni får en mysig och trevlig julafton! :D

 Jag bjuder på en überful bild på mig tagen för 3 år sen på julafton, skidglasögonen fick jag nog i julklapp:P

 Tomten har visst kommit på besök för två år sen!


Kommentarer
Postat av: Samantha

Detsamma! Jag vill se bilder sen btw? men det va kanske inte oväntat ? ;) GOOOOOD JUL! HOHOHO (jo, ja lät som tomten där ;) )

2008-12-24 @ 14:21:17
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0