Juldagen

Jag vet att det inte kom något inlägg igårkväll, jag va helt enkelt för trött och mätt. Gårdagenseftermiddagen och kvällen va jättetrevliga och allt flöt på bra. Det åts mat, gicks en promenad i byn, åts godis, öppnades paket, åts gröt, dracks glögg, dracks snaps o annat gott. En bra julafton allt som allt. Är helt klart nöjd med mina paket jag fick, och även de jag gav bort, verkar som de uppskattades iallafall:) Idag blir det nog lite slappt här till en början, tog en ganska lång sovmorgon till 10 men nu e vi igång, hör dammsugaren är redan igång:S Det är konstigt de, man städar innan gästerna kommer för att sedan behöva städa när de gått också eftersom man stökar upp så mycket, vadå onödigt att städa innan de kommer:(

Ska slöa lite nu, sen ut på en rejäl joggingtur, duscha o göra vid mig, konferera med jonna hur vi ska samåkas och sen på partaj ikväll:) Juldan e ju största utedan på hela året så de ska nog bli helnice ikväll:D

 Mamma är glad för sin 50kronors julklapp i form av ljuslyktor.

 Min 50kronors, en pepparblandare:) Ni ser också en skymt av min icke färdiga frisyr.

  Moster och kusinen Anna verkar också de nöjda.



En bild på stora delar av alla de paket jag fick, är som sagt väldigt nöjd, tack alla! :)

Kommentarer
Postat av: Samantha

din "icke-färdiga" frisyr ser mkt bra ut! :D dock vill ja se det utsläppt :P

2008-12-26 @ 15:19:54
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0