Juligt idag

har det varit. Började plugga lite smått här hemma i förmiddes. Åkte till skolan för att få svar på några frågor, lärarskrället va dock inte där så får åka dit imorrn igen. Begav mig hem till Karin, blev bjöden på glögg, julmust, pepparkaka, o lussekatt:D Mums, tack så mycket! :) Blev även lite pluggat parallellt med tv:n:P

Tog mig hem, käkade resterna av lunchen, köpte även egen glögg så de har jag frossat i ikväll. Känner absolut inget dåligt samvete alls vilket ni som känner mig är ovanligt.:S Jag kommer väl rulla fram till jul om det ska fortsätta såhär med matbeteéndet som i helgen o idag. Men men, får försöka ta tag i det igen, vet att jag mår bättre om jag sköter mig. '

Julstämningen som infunnit sig idag har varit vääääääldigt uppskattad och skön. Vill känna den mysiga känslan hela december nu, blir för kort tid om det bara ska vara så undet tiden i skåne.

nej tillbaka till tv:n o julsången där på 4:an nu, myyyyyys! :D O nej, pallar inte plugga mer idag, får ta de imorrn..

<3
¨
ps: Gessle e väl bra?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0