julmys



Va inne i stan i eftermiddes, blev dock inget köpt för min del, får ta det efter frissan besöket imorrn. Granen är nu klädd och står här så grann i stugan:) Paketen (mina favortier under julen:P ) ska läggas under den snart, ah ska bli skönt att fira jul. Mamma steker sill nu, o katten fick smaka en bit innan, verkade helt ok enligt honom;) Har också hunnit med att dricka en kopp glögg ikväll, juligt värre är alltså läget, o de gillas:D

Imorrn väntar då som sagt frissan, ja jag vet att jag tjatar om de men jag älskar att gå till frissan o ändra frisyr, fråga bara alla kompisar:P Sen blir de minijul hos farmor på kvällen med dopp i grytan, en tradition som vi haft sen jag va liten. Många tycker (de få som smakat) att dopp är vidrigt, o de som inte smakat rynkar på näsan när de hör vad det egentligen är man äter. MEN jag älskar det och längtar varje år! :) Jag menar, En rinnig, sunkig, blöt brödskiva kan väl aldrig va fel?:P :)

 Mamma o pappa klär granen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0