julstämning hell yeah

Har suttit o kollat på korten från i lördes och filmerna jag spelade in i kyrkan på luciakonserten, de blev helt klart bättre än jag väntat mig:) får riktigt julkänsla när jag lyssnar på dem. Kvaliten på korten kan vi dock diskutera;) 3 saker i fel, J e inte någon värst vidare bra modell som inte vill va med på bild o när hon väl hamnar där så gör hon konstiga grimaser:P Där är motljus på många av bilderna (läs J blir ett stort ljushuvud, mycket större än i verkligheten:P ) o tre fotografen har inte gått kursen i att hålla kameran så att båda kommer med och samtidigt ser vettiga ut:P Haha.. men ett par bilder blev iallafall ok.

Har gjort klart uppgiften nu ikväll, käkat biffar, fjärde gången på mindre än en vecka, börjar bli lite tråkigt nu:P Läst lite i boken har jag också hunnit med, blir nog dock svårt att hinna läsa ut den:S får ligga i som sören i så fall.

Ibland undrar jag om jag ser saker som jag vill se:P Trodde jag hittat den perfekta julklappen, såg denna sak för mååånga veckor sedan och har sedan haft den i åtanke hela tiden. Skulle köpt den igår men när jag kommer till affären så står där ingen sån i rätt färg på hyllorna, undrar jag om jag drömt om att den fanns där, summa summarum är att min fantasi har fått sättas på fullfart, tror dock jag klurat ut en ny:) Lite hemlisprat jag vet, men är ju inget kul att avsölja:P

 Inte för att jag vet vad jag gapar för men det bjuder jag på för J e underbart söt på bilden. Söt  jonna, inte snygg:P

 Tomtar som spelade fanns också i Gamla Stan:D

 Många var de i luciatåget! :)


För att jag vet att jag vet att du hatar att vara med på kort, MEN för att jag älskar dig och för att du är min ängel o min stjärna på samma gång så måste denna bild läggas upp! Du får platsen högst upp i julgranen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0