late saterday-evening

Jahopp, hemma i skåne då vilket också innebär en ganska försämrad uppdatering. Det blir inte riktigt tid till det när man ska umgås med familj o så. En sammanfatting av vad som hänt är. Jag kom hem igår eftermiddag mat inhandlades, åkte hem o käkade med mamma o pappa. Det blev utgång fast det först inte var tänkt så, dock nyktert:) Kände att det kunde sluta illa annars, sent bestämt och en utmattad emelie var ingen bra kombination kände jag, mycket moget av mig:P Haha, första gången typ;) Iallafall, lite spelförfest hos bror min sedan Grand för att möta upp Ib people, även prata med folk som jag inte pratat med på evigheter, de va nice men jag va trött så tidig hemgång. Sov hos macke, blev väckt av mammas telefonsamtal halv tolv!? när sov jag sååå länge sist?:P Har gjort stan idag med hela familjen, ovanligt:P Tränat, käkat o sen spelat ett kul spel, Absolut överrens heter de:) Lite julgodis blev det också ikväll:D mer choklad utanför än i formarna ibland;)

Imorrn blir det at jonnas place med gamla tjejgänget från klassen o hederligt traditionellt pajbakande. Ska bli trevligt!

I have a suprise for you and only you! <3

Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0