Ledig dag = lite plugg och organisation + mycket slapp

Haha, vilken fin rubrik det blev. Men det är förmodligen så min onsdag den 10 december 2008 kommer att se ut. Ska ringa försäkringskassan också kom jag på nu. Fick 2 uppgifter igår i skolan som ska göras och lämnas in. Den ena är individuell, den ska jag försöka börja på idag, sen den andra, och här kommer problemen, är en gruppuppgift som ska va inne 6 janurari, alltså när jag fortfarande befinner mig i skåne. Den kommer ta en del tid att göra och vi blir alltså tvugna att göra ALLT klart innan jag drar nästa fredag:S Ahh, nästa vecka kommer bli den värsta på länge, back in IB business:P :( Det va ett tag sen jag hade riktigt mycket att göra i skolan, ända sedan sista vanliga veckan i IB. Jag kommer ihåg att när den jäkla WLA 2 i svenska va inlämnad så va också vår vanliga skoltid över. Ojojoj, vilka minnen man har från gymnasiet, det slår inte en förrän nu efteråt hur mycket man egentligen upplevde.

Mot statistiken och därmed tråkigheten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0