Lite dålig uppdatering

jag vet. Men jag hade inget speciellt att skriva om igår och jag kom mig inte ens för att starta datorn. Det blir så nu när man inte är ensam lika mycket. Det finns oftast någon hemma att prata om med, fler tv kanaler att titta på etc, tiden går helt enkelt till annat än att sitta framför datan. Skola både igår och idag på förmiddagen. Sedan jobb med inlämningsuppgiften, blev inte klar igår eftersom dataprogrammet inte ville som vi ville. Lämnade in det vi hade idag o får helt enkelt komplettera när vi fått hjälp.

Gjorde en liten tabbe igår, man märker att vanor sätter sig fort. När jag skulle åka hem med tunnelbanan så åkte jag såklart förbi slussen i tron om att jag skulle till hornstull, men ack så fel jag hade, vilket jag med lite tur kom. Det hela resulterade i att jag gick hela vägen från slussen till sicka.

Idag, nyss hemkommen är jag efter lite shopping för Karins del (jag följde bara med som sällskap), ska käka, duscha o göra vid mig för att sedan åka till Lappis, ett område där vi ska ha klassfest:) Drickas glögg, o annat gott ska de! Förmodligen bär det av inåt stan senare ikväll/natt.

Imorrn bitti ska jag käka frukost/fika med emma från skåne:) Det ska bli kul att höra vad som händer i hennes liv nu:)

Nahe, ska slappa lite vid tv:n o sen vidgörning. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, lär alltså ta ett tag att komma fram till:P

so long, kommer nog med en bild på hur jag ser ut innan jag drar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0