måndag igen

Jaha, då va helgen över ännu en gång. Har haft en föreläsning i förmiddes där det även blev en hel del prat om festen o alla bravader som gjordes, inte bara av mig som tur var:P :) Alla hade haft riktigt roligt och va eniga om att detta måste vi göra igen. :D Det är konstigt hur en kväll kan förändra så mycket i människor beteende mot varandra. Idag va det som om vi känt varandra länge och alla pratade med alla, det ena komiska (läs elaka) skämtet efter det andra drogs och till slut låg vi alla dubbla av skratt;)

Idag blir det slött, får se om jag springer en runda, just nu regnar det o då känner jag inte för att springa, men som sagt, vi får se. Ska se om jag kan låna den boken vi ska ha till denna kursen, känns så onödigt att slänga ut pengar på en bok som vi ska använda i 5 veckor och sen aldrig mer. :S

Nej, en kopp kaffe nu och in i bokens värld:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0