new hair colour

Idag har jag då varit hos frissan. Det blev mörkare precis som jag ville:) Fick även sig en rejäl inpackning så det är lite mindre torrt nu iallafall. Det kommer lösa sig med tiden, både lockarna och torrheten kommer att lugna sig. Jag får bara ha lite tålamod, det brukar jag ju ha, men när det gäller mitt hår så är det mitt "allt" vad gäller mitt utseénde; om jag inte trivs med mitt hår så trivs jag inte med mig själv:S Men men, det är bättre nu iallafall, o frissan vill se mig igen innan jag åker för att se till att färgen sitter, tur att hon bryr sig om hur jag ser ut:P :)

Gick en sväng med mamma på stan också, köpte en mössa på Kappahl på rean, tyckte den va ganska söt o så. Ikväll blir de chill, ska kanske ut o gå en sväng.

Här kommer då bilder på min frissa, efterlängtade har jag förstått;)



Jag på juldan, fortfarande ganska röd, och jo, det är krylligt men jag gömmer det i tofsen.



 Jag idag, kryllig men mörk iallafall.


Vadå att jag alltid ler på bilder;)

Kommentarer
Postat av: Samantha

liiite skillnad på både färg o form ja! Hoppas det löser sig så du blir nöjd iaf :) Kommer nog ta ett tag för mig också att vänja mig.. van vid blond, rakhårig emme jue ;) Hoppas vi ses imorn :D

2008-12-30 @ 21:16:09
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0