ojojoj

vad jobbigt det blev igårkväll. Hade riktigt roligt ända fram till 12, halv ett, sen slängde jag in handduken. Många i klassen öppnade sig mycket mer och det är väldigt roligt. Glömde bort att lägga upp nån bild på hur jag såg ut o jag glömde även att ta med kameran, ska försöka tigga lite bilder av folk i klassen, det bjöds ju på cool dans under kvällen som var otroligt underhållande. O får en i klassen som den vill så ska jag lära mig moonwalk innan vi slutar:P

Fick följe till slussen hem inatt o de såg till att jag visste vilken buss jag skulle på, ni vet att fast jag inte e nykter så vet jag exakt hur man kommer hem;) Dagen idag har varit en väääldigt seg och fysiskt jobbig sak:P Man får väl stå sitt kast helt enkelt, men jag hade ju trevligt igår så.. :)

Sitter o kollar på skidor på tv nu, ska fräsha till mig lite snart o sen bär det av mot folkoperan på söder. Jag blir nämligen ikväll bjuden av farfar o marianne på operetten Glada Änkan som fått riktigt bra recensioner, ska tydligen få oss många bra skratt:)

Hörs senare ikväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0