on das train

Har precis kommit ner i stolen, fyra timmar härlig tågresa på g nu, jippiee, or not:P Jaja, har ju datorn o slutet på boken att läsa, shit va spännande det är. Har suittit på donken nu i en timme o druckit latte o läst. Nu rullar vi, bye sthlm för detta året, lämnar ett regnigt sthlm o möter förhoppningsvis ett torrare skåne:) Övningen i morse på skolan bestod i att gå igenom en övningstenta, känns som denna delkursen har så gått så sjukt fort, har knappt lärt mig någonting, Det jag lärt mig har iallafall inte fastnat så bra än så länge. :S Får väl fixa de nu under lovet helt enkelt.

Packade som sagt igår, har på tok för mycket kläder, det är en sak som är säker iallafall. Två proppfulla resväskor är vad jag tar med mig hem, o det är ändå inte allt:P

När jag kommer hem idag hämtar mamma mig, blir kanske en sväng på stan o kanske lite mathandlande. Sen ska de nog slappas och umgås med päronen ikväll, macke kanske kommer.. Känner inte för att gå ut, eller jo kanske känner för det men vill inte göra av med mer pengar än nödvändigt nu när jag e hemma. Vet att det kommer gå åt nästa år så..

nahe, inte mycket mer i hjärnan just nu än att jag vill komma hem o slippa släpa på väskorna!

later,


Kommentarer
Postat av: Samantha

pigg och vaken idag? ;) (det vet ja att du är :P ) tack för igår, det var kul o träffa dig igen! :D

2008-12-20 @ 14:47:27
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Emme

haha, jadå, upp kom jag, dock sent (va nog ganska utmattad ändå efter resan:P) tack själv:)

2008-12-20 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0