sista kvällen i sthlm 2008

ska precis påbörjas. O vad har hänt under dagen då? Jodå en del stress har hunnits med. Började med en liten försovning men jag hann ändå. Va i skolan 8, hade övning och föreläsning till 12. Sedan gjorde jag o Karin kompletteringen färdig till förra gruppuppgiften så e den med inlämnad o klar. En jäkla massa som har blivit tvunget att göras innan jul eftersom både jag o K kommer till sthlm precis innan vi börjar igen. Iallafall, begav mig mot stan vid hav ett, köpte julklapp o julblomma till farfar. Kom hem, slängde i mig lite havregrynsgröt o sen störtade jag iväg igen för att få ett papper påskrivet av min hyresvärd, gahh vilket hus han hade:P Stort, gammalt, fint, flådigt, ja allt.. där hade jag velat bo! Kom hem igen o packade allt, duschade o nu sitter jag här.

Farfar o marianne har styrelse avslutning med julmat, vet dock inte om jag är inräknad i den maten. De har inte sagt typ om jag ska va med, o där va inte dukat till mig när jag kollade sist:S Får väl ta något från kylskåpet sen annars, har verkligen levt på luft idag:S

Att en hel termin har gått är jag inte människa till att förstå, allt har gått sååå fort o vardagen har verkligen infunnit sig. Känns märkligt och skönt på samma gång. Det kommer en sammanfattning av hela året sen vid nyår, skolan kommer nog nämnas där;)

 eventuellt hörs vi senare, eller imorrn på tåget,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0