slappemåndag

Idag har jag o pappa varit ensamma hemma medan mamma jobbade. Blev en liten sovmorgon, tenderar att alltid bli det när vi är ensamma:P Iallafall, gick upp, kollade på Rasmus på luffen som gick på tv, va jäkligt längesen man såg den. Det är en bra sak med jullov, det går alltid bra gamla filmer. :) Pappa hämtade pellets med Bengt, blev sedan en fika. Pappa tyckte vi skulle springa en runda, sagt och gjort ( o ja, jag sprang ifrån han som vanligt;) Han skyller på åldern:P ) . Mamma kom hem, vi käkade julamat:) Kollat ganska mycket tv idag o nu sitter jag här:P Slappt o skönt!

Imorrn blir det stan och frissan igen (äntligen) o sen ska jag hitta min skolbok också på något bibliotek. Ska nämligen pluggas nästa vecka sen, måste få in allt jag glömt vi lärde oss innan jullovet. Har tenta direkt när jag kommer upptill sthlm igen.

Oj vad jag känner att mitt liv är annorlunda när jag är här nere i skåne. Visst det är skönt att va hemma o så, men ändå mitt liv ser så annorlunda ut nu. Jaja, det blir nog bra med de me:)

tjoho, hörs imorrn o då hoppas jag de kommer bilder på min frissa, i anständig form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0