somewhere over the rainbow, skyes are blue

cause they are'ny here in sthlm at least, more grey:S Aja, tur att mitt humör för dagen inte påverkats av detta trots vilseåkning (igen) och svintung springrunda, men inte deppar vi för det inte:) Vilseåkningen bestod för dagen i att jag tog en buss från slussen som jag trodde skulle ta mig hem, eftersom alla bussar från nummer 400 till 422 går förbi Sickla så. Men nej då, tydligen inte 402, insåg efter att jag åkt ett par stationer åt helt fel håll att jag nog måste hoppa av. Blev en promenad uppför trappor och nerför hala, leriga stigar, men området börjar jag kunna så hem kom jag:) Hade sedan bestämt mig redan i morse för att springa direkt när jag kom hem. Trots mycket vemod och olust så gav jag mig ut, åhh gud jag trodde jag skulle dö på kuppen:P Tungt från första till sista steg men runt kom jag och envisheten fick visa sin bästa sida;) Tack kusinen för att hjälpen med mig att lära mig att aldrig ge sig! :) Har slöat efter duschningen, o japp jag såg One tree hill idag också:) Börjar dock komma in på avsnitt som jag redan sett:S

Fick en del uppgifter att göra idag, ska göra så mycket jag kan imorrn, e nämligen ledig hela dan då. Kanske bege mig Karin också, e ju några dar sen jag såg henne. Hon ska väl börja med att pika mig om i fredes;)

Har kommit på några julklappar nu, ska bara köpa dem också..

J, only one day at work,then you heading ME! :)


En av de snyggaste killarna som finns på denna jord, o jonna tänka sig, han är lång! :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0