Söndag igen

Uppdateringen är det som sagt lite si och så med nu när jag är hemma men men. Igår va jag o kollade på innefotboll i stan o gick sedan ut till mackes lägenhet för att hämta mina saker jag hade där. Somnade visst på soffan en stund men vaknade sen o gick in till stan igen o mötte upp mamma o pappa. Åkte hem, sprang en runda, käkade mat o sen åkte vi till kusinen för att ha släktfika med ostbricka:D Mumsigt! Blev hämtade av storebror som fick för sig att han skulle tvätta bilen mitt i natten. Hans argument va, "där e ju ingen kö nu o jag har ju inget annat för mig ändå!" Han kanske skulle funderat på att sova istället:P

Idag kommer det nog inte att hända allt för mycket, kanske in en vända till macke men inget värre än så;) Kunde följt med till Köpenhamn o gått på en intressant utställning där om jag hade velat men kände att det var för mycket pengar att lägga ut på en gång med resa, inträde o mat o sånt:S

Ska bara säga en sak, Jag HATAR mitt hår för tillfället. Är inte alls nöjd med resultatet, ska ju som tur är färga om de på tisdag, MEN det är en stor j'vla rishög rent ut sagt. Det är sååååå torrt så det fnasar sig:( Vill ha tillbaka mitt fina raka hår igen, men säg inget till mamma, hon blir bara arg:S


Kommentarer
Postat av: jojoss

Blev det inte bra med permanenten?? Men färgen då.. blev inte den bra heller?? Ha det så mysigt hemma!!

Kram

2008-12-28 @ 12:41:48
Postat av: emme

Asså permanenten är säkert som den ska va men jag tycker det är alldeles för mycket, plus att eftersom jag behövde färga det två gånger så blev det så sjukt torrt och fnasigt:( Färgen e väl sisådär, tappar mycket färg redan så det blir mörkt på tisdag.

2008-12-28 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0