städa o feja lite

Gårdagskvällen blev även den nice. Tog bussen hem från jonna vid 7, käkade när jag kom hem o sen fikade vi senare på kvällen med lussebulle, pepparkaka o glögg, MUMS :) Skulle tränat lite men hann inte med de, ska strax ner i källaren o köra ett pass, blåser som fan ute så nån springrunda är det inte tal om. :S Har gjort mamma glad nu på förmiddan genom att städa av källaren o städat ett av mina rum, så slipper hon det iallafall, hon tog hela övervåningen igår så...

Ska eventuellt in en sväng till stan senare i eftermiddag, dels för att köpa fisk till mamma o sen för att hitta den sista paketen, nämligen 50 kronors, har verkligen ingen idé om vad jag ska köpa.. :(



Sista dan jag ser ut såhär på ett tag framöver, imorrn ska jag nämligen till frissan o färga o hör o häpna permanenta, ska bli asnice:) får se hur resultatet blir senare.

hejsvej,

Kommentarer
Postat av: jojoss

Häftigt, jag vill lätt ha en bild på permanenten sen!

Hälsa Sara om du träffar henne..

Kram

2008-12-22 @ 12:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0