tired

Ojojoj, vad trött jag har varit och är idag, helt sjukt. Va väldigt nära att somna på föreläsningen:S Iallafall, va tidigt uppe idag också för att åka till lägenheten för att prata med hyresvärden om situationen som uppstått, blir bara att jaga lägenhet nu, inget att göra åt. Begav mig sedan till skolan där det för dagen va 2 föreläsningar o därimellan ltie halvplugg under lunchen. Kan därför göra klart min egna inlämningsuppgift idag:)

Kollar just nu på OTH, en sjukt snygg klänning har en tjej där, den hade jag velat ha! En halterneck i lila och svart, mums va snyggt:D

jag lovar att bilderna kommer senare ikväll när jag har kameran framför mig, fast jonna absolut inte vill att jag ska lägga upp dem;)

Det ska tydligen göras julgodis ihelgen när jag kommer hem, nice majs:) så om någon sitter o trycker på ett supergott recept, säg till:D

hejsvej så länge,


Kommentarer
Postat av: jojoss

Rekomenderar snickers som mamma brukar göra.. Hör med henne om recept! Mums..

Ska själv göra dom nästa veckan när jullovet börjar.

Faktiskt allt lite avundsjuk på att du ska hem till Skåne.. Ha en mysig jul!!

Kram

2008-12-16 @ 17:27:24
Postat av: Linda

Kan bara instämma, C:s Snickers är ett måste!!!

Kram Linda

2008-12-16 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0