två dagar

För att jag har två dagar kvar att bo här i lägenheten detta året, för att jag måste packa, städa, röja innan imorrn kväll, för att jag har tenta om 2 dagar o känner mig väldigt osäker, för att jag kommer leva på kaffe och bröd dessa två dagar, för att jag är ofantligt trött, för att jag är på ett väldigt konstigt humör dagen till ära (läs nedstämd), för att de håller på med nån jäkla borrning nere på gatan, för att jag ibland inte vet vilken fot jag står på i vissa anseenden, för att jag inte vet om jag längtar hem till jul och skåne eller om jag trivs bra här i min ensamhet i stockholm. Just därför att detta en väldigt jobbig måndag.

Plugga, äta, sova, dö- jag går o fiskar,o tar en tyst minut...

later,

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Låter inte alls roligt Emelie... Skickar lite styrkekramar från pojkarna och mig!!

2008-12-01 @ 15:58:06
Postat av: jojoss

Ryck upp dig bruden!! Tänk efter vad som är värt att hänga läpp för.. Ta en sak i taget, det där låter inte som så stora beskymmer igentligen. Va taktisk.. fundera inte på sådant som inte är värt att lägga energi på.



Ha en skön kväll!! Krammizzz

2008-12-01 @ 16:02:02
Postat av: Anonym

inget per gessle på bloggen / U

2008-12-01 @ 17:46:05
Postat av: Samantha

Usch, I know those days, och jag skickar tusen och en massa feelbetterkramar till dig o hoppas att allting löser sig : ) Det finns ju omtentor i värsta fall, men det är kanske inget man siktar på :/ KRAAAAAM

2008-12-01 @ 19:32:06
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0