Sista natten på Hornsgatan för detta året

Lägenheten är till viss del färdigstädad, tar dammsugning och toan imorrn som det sista jag gör. Farfar har varit o hämtat mina väskor så de e bara det allra nödvändigaste som jag behöver ta imorrn. Har även hunnit med att göra den andra övningstentan, nu får det gå som det går imorrn, ska göra mitt bästa. :)

Sitter nu o dricker jul-te o kollar på äntligen hemma, det enda vettiga på tv just nu. En fördel med farfars lägenhet, han har alla braiga tv-kanaler:P Försöker få in lite julkänsla genom att lyssna på julsånger, myyyys:D

Ska ta tag i mitt liv imorrn igen, då har jag tömt kylskåpet o kan börja om på noll igen, får hoppas jag kan komma tillbaka till samma karaktär som jag hade innan, när jag kunde tacka nej till vilka godsaker som helst.

Living, dying, is always about trying. When not trying, there is too much denying. Deny that you can, that you are able to do whatever it takes.

Forever and ever you stay in my heart and I will love you
We will have to sort out this mess, maybe not for our sake, but for mine, life is to short to regret things. 
I need strength, courage, and time to find the words needed, and I will find them!

<3  
 Drottninggatan nu i juletider.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du ha samma lägenhet nästa termin?

Hoppas att allt är okej!

Kram Linda

2008-12-03 @ 12:55:11
Postat av: mikkaelo

Härlig bild :D

2008-12-03 @ 12:59:31
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Emme

jepp de ska jag linda, till mars får jag ha den. Jodå, livet rullar på igen:)

2008-12-03 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0