Välplanerad dag

Har varit i skolan en sväng o pluggat lite, skulle som sagt pratat med föreläsaren, MEN hon va inte där idag heller:S GAhh, jaja får maila henne o hoppas på svar. Det står nu en fiskgratäng i ugnen, typ det sista jag hade kvar i frysen, har packat ner det mesta jag behöver ha med mig först till farfar o sen hem till jul. Håller även på att städa lite nu, fatta vad papper o reklam etc man samlar på sig.

Diskuterade något roligt idag i skolan, nämligen hur mycket man städar. Kom nog fram till att jag e ganska normal. Kan stå ut med lite skit i hörnen men tål inte oreda och allmänt stökigt, får krupp då:P

Nahe, får väl fortsätta så jag hinner gå igenom en övningstenta till ikväll.

hörs senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0