8 hours left...

Jaha, lördag idag då. Va på underbart festhumör igår kväll och det blev förfest hos jonna me hela gänget o sen stan! :) Vet inte vad jag gjort utan er mina bästaste super bästa vänner, ni betyder jättemycket allihop på ert egna sätt :P :) blev nattamat o gångtur hem till brors lägenhet för att slagga där, soffan e nice att sova på kan jag lugnt påstå:P o där har jag spenderat hela denna extremt varma och soliga lördag. Jag, emme, brukar aldrig bli bakis men idag var ett undantag, längesen man mådde såhär dåligt en hel dag:P men men, ska snart på de igen, artmade i stan ikväll.. :) de ska bli solsken hela kvällen för min del ikväll, de har jag redan bestämt, o inget ska ändra på de, inte ens sprit!!!!

"Förlåt för allt jag gör mot dig när jag lovat dig att göra annorlunda. Jag vet att du inte dömmer mig trots mina snedsteg, men det värsta som finns är att se dina ögon i nacken när jag går iväg o säger att jag kommer tillbaka, o sen inte gör de! Du vet hur jag funkar och jag känner dig, du är såååååååå viktig o de vet du. Förhoppningsvis får jag se en klar himmel när jag vaknar imorrn, lr när jag kommer hem inatt, inte en stund till jag vill känna din orolighet bränna i ögonen!

Love ya <3"

Kärlek är till för oss som drömmer
För oss som aldrig slutar tro
För oss som aldrig glömmer
Från ett hjärta till ett annat byggs en evig bro, för den är jag innerligt tacksam

HUJ, always in my heart, now and forever

Kommentarer
Postat av: Ullis

du ska inte klaga på mig om uppdatering, hur går det själv egentligen?

2008-07-07 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0