Barnsligt trött

Som rubriken avslöjar är jag idag barnsligt trött. Nått som var gulligt dock innan ikväll var när mamma såg att jag somnat i fåtöljen i tv-rummet. Hon går fram och väcker mig o säger "gå in i sängen o lägg dig så kommer jag o stoppar om dig, sen väcker jag dig när det är mat" :) ahh hon ser och vet verkligen när min kropp är trött. Komiskt nog väckte hon inte mig vid matdags utan när de skulle gå en sväng, fick sova ett par timmar:D

Har funderat på de här med att vara inneboende hos någon. Kan ju vara ganska jobbigt, innan har jag bara tänkt¨på fördelarna men idag slog nackdelarna mig i just nacken:P Farfar bor ju i Sthlm så jag har ändrat mina planer lite, ska bo i hans lägenhet så länge tills jag hittat en egen, vilket enligt tanten på studentbostäderna inte skulle ta allt för många månader efter skolstart eftersom alla andra redan fått boende då. PLUS att jag slipper betala några boendepengar till någon:D

Nej, nu får maten ta och sjunka in i kroppen så jag kan ge mig ut på en joggingrunda. Promenaden igårkväll varade väl typ 9 minuter, sen började det ösregna så jag fick vända o springa hem igen:S :P

HUJ- Do something fun?!:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0