Better days

Livet blir bättre och bättre för var timme som går :) Har vatt i stan ikväll o sett Magnus Uggla konsert, jag vet kanske inte min favorit men ändå klämkäck musik:P va riktigt nice, bara att få digga med o känna ett lugn:) ;) Jobbet har oxå vatt nice. har förmdoligen hört Red Hot Chilipeppers 5 timmar av 8 timmar:P riktigt bra band må jag säga =)  Har pratat me jonna oxå en hel evighet ikväll :P Men man får aldrig säga till mig" o förresten, skulle frågat dig en sak, men de tar vi en annan gång" då blir jag ju nyfiken som en strut, klarar inte sånt:P

Va ute o sprand igårkväll oxå, har kommit fram till att det är min egen fristad där jag kan bara va mig själv i min egen lilla värld. De e så skönt att bara fundera över saker, komma fram till en bra lösning o sen må bra efter det! :) Rensning av tankar behövs ibland :)

Seaking in the fantasy
Searching for something special
Magic thoughts turn in to fading dreams
The truth is always near, neither you want it or not

HUJ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0