brännan börjar infinna sig

En helt perfekt emelie dag är snart avklarad. Började me tidigt jobb som va slött o bra, trasiga maskiner e nice ibland:P Sen bar det av till stranden där jag njöt av lite egemtid i några timmar:) Väl hemma väntade mat o sen en springtur o sen en promenad me mamma. Nu sitter jag här o ska in i duschen för att senare sova som en mört, inte för att jag vet om mörtar sover bra men de e lite sega iaf;)

Har en del funderingar i huvudet. Finns vissa saker som jag inte saknar o andra som jag saknar. Ska jag försöka göra något åt de innan jag drar eller ska jag låta problemen lösa sig självt, jag menar det är alltid två personer inblandade i ett problem. Jaja, får se hur jag gör. Förmodligen låter detta som värsta gåtan för många men så e de ibland:P

En person är stark. Två är starkare. Många är starkast. En ensamvarg klarar sig själv men behöver alltid veta att flocken finns inom räckhåll. Det gör den:)

HUJ- Best I ever had

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0