dagens tanke...och gårdagens

Precis som rubriken antyder så har jag haft en tanke både igår och idag. Den handlar om vilken inställning man har till olika saker. Har kommit fram till att inställningen betyder mycket och gör stor skillnad på hur resultatet blir. Vill du inte leva lyckligt så gör du inte det heller. Är du en stor pessimist som tänker negativt om allting, ja då blir oxå allt så mycket svårare. Ger du dig däremot fan på att du ska lyckas och att du ska stå som slutgiltlig segrare (din egen vinnare iaf) så gör du oxå de! :)

Dagens joggingrunda blev en riktig funderare på vad jag vill med min framtid. Jag vet vad jag vill och nu har jag bestämt mig, inget ska få stå i min väg, ABSOLUT INGET, inte ens mina egna snedsteg (vilka jag inte ska ha några;) ) Mina vänner och min familj betyder allt för mig, jag får detta bekräftat varje dag i olika former, för detta är jag evigt tacksam:) Utan ert stöd hade jag aldrig vågat åka, är nervös, rädd men oxå jäkligt taggad över min flytt. Har cirka en månad på mig att fixa alla detaljer, men som sagt, de klarar jag:)

My way or the highway?
Neither one of them,
I take the right way!

Ps: En cykeltur är inte jobbigt om man har en värmande kopp som väntar:P Ds


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag gillar din inställning, du vet allt löser sig och allt som inte löser sig är inte värt besväret att bli löst. (vad flummigt de blev) : )

2008-07-16 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0