det normala livet börjar igen

Då va denna helgen snart till sin ända o kristianstaddagarna är över för denna gång. Fast visst hela söndagen e ju kvar men som alltid på söndagar kommer jag nog inte göra något vettigt alls..:P de e egentligen väldigt tråkigt att inte göra något men man måste ju vila upp sig efter helgens bravader och göra sig redo för den kommande veckan..Lite tvärtemotspråk där jag vet;)

Vad har hänt då? Jo i fredes hämtade vi upp jonna på vägen hem från jobbet, åkte hem o gjorde vid oss, in till banken o käkade me delar av släkten :) sen ut i öltälten för att möta resten av kompisgänget, drack öl, tjabbade, o framförallt, åkte karuseller:):P jag e helt galen i karuseller, vilket victor oxå tydligen e, äntligen har jag hittat en åkkompis:P Igår skulle jag o mamma "göra något" på dan, de gick precis som de brukar när hon säger så, vi satt o funderade på vad vi skulle göra till lunchtid typ, sen blev de sista utvägen, vi åkte in till stan o kollade lite i affärer, hitta faktist en tröja:D Sen blev de tivolirock på kvällen / natten , riktigt nice:D dock lite lugnare i år än i fjor. Ganska tidig hemgång, alla va lite sletna från dan innan o de bra banden tog slut men en trevlig helg avslutades me lite skön allsång i bussen hem "en busschafför, en busschafför de e en man me ett glatt humör..." visst e de trevligt att höra de halv 2 på natten när man e sjukt trött?! NOT!! :P

Nej nu måste jag göra vid lite på mitt rum, ser ut som ett halvt slagfält lr nått...ahh hatar att städa, aja de blir ju fint efteråt..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0