Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag kom in!!!! Fyfan va jag e bra, fyfan va jag e bra, för jag kom in i stockholm, för jag kom in i stockholm, för jag kom in i stockholm, FYFAN va jag e bra!!! :) Denna dan blev bara den bästa på bra länge:D Känslan inombords är total lycka, precis som på flaket på studentdagen..jag är så sjukt lycklig så de känns nästan pinsamt o skriva såhär mycket om de:P men vafan, de bjussar jag på idag, "specialprice, just for you" som ullis skulle sagt ;)

Nu väntar sängen och välbehövlig sömn, ska orka med en fartfylld, superbra, skitskoj, allmänt jävla underbar helg med vänner och familj o släkt, kan inte ha bättre förutsättningar:) Jag lovar att jag kommer att somna med ett stort jävla fucking leende på läpparna:D :P

HUJ <3 I leave you, but i will be back:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

specialprice, just for uyou ;) som pinup ullis skulle säga

2008-07-11 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0