längesen

Jag vet, uppdateringen har varit katastofal sista veckan men de har liksom kommit annat emellan, eller nått. Har inte haft något att skriva eftersom livet bestått av jobb, jobb o mer jobb. Nästa vecka blir bättre med förmiddagsskift:) Tidig uppgång men också tidig hemgång:D Helgen har dock varit kanon. Fredag slöade jag lite hemma me föräldrarna, sen bar det av till jonna för att sova där. Liseberg igår va underbart skoj, de bästa människorna som finns med världens bästa sysselsättning, kanonväder, det kan helt enkelt inte bli bättre:D Fick träffa kussen o hennes "man" som hon sa:P Trevlig umebo de där, de e hon värd:D Cykla hem inatt, 1,8 mil o sen cykla tillbaka idag 1,8mil = 3,6mil på mindre än 24timmar:P Nice träning blev de helt plötsligt, samtidigt skoj me pappas o min cykeltävling hem inatt;) Blev en runda till stranden me idag:) Riktigt skööööönt!

Ibland undrar, funderar, tänker man på hur livet ser ut från mina ögon och andras ögon. Det är många bra bollar igång för tillfället vet jag, men samtidigt vill jag att det ska vara som förut, vilket det förmodligen aldrig blir. Den där sanna glädjen är så svår att hitta och när den väl infinner sig så inser man inte det förrän den är förbi. 

I've always been a dreamer. Nothing can change that; my mind is always processing something new, no matter if I want it or not. Some of the "big" dreams that I've had have become reality, or most of them actually, and most recently one did. Though, I have one which would be the most fantastic in that aspect if it would happen. That would be the "sign" that I always long for. For some, these thoughts are ridcolous and to much to ask for, but still, they are parts of my dream. Right now I would do anything to feel this specific blessing come to me, wonder if I'm stupid. 

HUJ- From today til eternity  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0