Märklig fredag

Dan började lika tidigt som vanligt, 04:30 ringer klockan:S Men men, har blivit lite av en vana som jag slipper nästa vecka, då väntar kvällsskift:) Slutade vid 11, hem o gjorde vid mig, åkte in till stan o mötte upp Jonna, käkade på vårt favvoställe, House of Bagels:D shoppade lite, fixade nya springskor o sen bar det av mot Färlöv igen. Dokc förändrades vårt bådas humör på mindre än en minut, ingen av oss vet varför?!:P:S Detta humör höll i sig under början av kvällen o planerna om bowling blev för komplicerade så jag skickade hem jonna igen:P Mamma o pappa tyckte jag skulle hänga me på en runda golf, har ju då inte spelat på ett år men vafan de funka ju skitbra, drev ju båda två ibland:P haha, naturbegåvning kallas de, fast de inte vill erkänna de;) Synd bara att jag inte tycker de e sååå skoj, ngn runda om året räcker;)

Så nu sitter jag här, kvällen blev helt ok trots allt strul me planering:P Ullared planerna som va ganska spontant påkomna förstördes med att bror min inte kunde imorrn, TYPISKT:( Får försöka hitta en annan dag, hur de nu ska gå, har en jäkla massa jag vill o ska göra..

You turn right to me
No one else is there
Still there is a distance
Will this ever go back to normal again
Do I want it to?!

HUJ-
Love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0