New week, new opportunities

Efter klagomål av ullis, så  kommer ett nytt inlägg:P Har vatt mycket i huvet på sistone och jag har inte mått alls bra som säkert många sett och reagerat på. Jag hoppas att slutet av denna jobbiga tid äntligen är över så jag kan få lite ro i livet (va längesen sist). Även lördagskvällen spenderades i stan och den blev något lugnare för min del (behövligt) ;) fick dock ett fint gosedjur även denna kväll;) :) tack andreas!

Söndagen va en av de mest nervösa dagar jag någonsin upplevt, got my results, will not tell anyone so don't ask, if i want to tell you, i do it myself. En sak är i iallafall säker, jag älskar min familj över allt annat och tackar dem för allt stöd jag alltid får, särskillt dessa tre helvetiska år! Min mamma är den bästa på att säga de saker jag behöver, vill, måste höra... insikt är nog gårdagens ord:P

The pain in your eyes and voice kill me
Don't wanna feel this way
Know that it's my own fault
Will make it up to you, show you that my head is ok again
And that you're not the one who should bear my problems

I LOVE YOU, you know it deep down inside, " you don't have to reach for the stars, they are already inside you, deep down"! You're one of my stars, always will be, today, tomorrow, forever... I need you more than anything, act like you do, tell me when something is wrong, when i hurt you, do it just like you did, it makes me realise how important you are to me ! :)

HUJ, worth all the love possible to give

Kommentarer
Postat av: Samantha

Vet inte hur nöjd/onöjd (finns det ordet? :S ) du blev med dina results, men tänk på det, du behöver aldrig mer öppna en IB-bok i hela ditt liv. Och dessutom, va stolt över vad du än fick, jag menar, tre år av rent helvete är äntligen slut, och det enda man har oroat sig för på hela vägen är den dagen som var i söndes. Dagen är förbi, och så även IB. Tänk på alla minnen från IB, alla ib-fester där t.ex vi stod på toan i två timmar, eller när en viss blixt slog ner, eller den gången ja tvunget skulle dansa ut ur lokalen, för ja fick inte gå. Eller den gången H trilla i hundskit xD minnena är för många från IB-festerna, och även från andra tillfällen såklart. Oavsett vad för betyg du fick, så hoppas jag att de positiva minnena och folket får följa med dig i livet. oavsett vad det står på pappret, så låt det inte stoppa dig! du har klarat IB, då klarar du vad som helst! ge dig inte, för ja tror på dig iaf! kram

2008-07-09 @ 11:57:30
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com
Postat av: Emme

Ahh, du e ju helt underbar :D precis vad jag behövde höra! :) o jag vet, har oxå tänkt på alla dessa ljuva, spännande, komiska, ofantligt "dansanta" minnen:P Jag tror på dig oxå min käre vän, glöm aldrig de "hey army, soon you got a hot, strong, funny, cute, kind girl who you have to mess with, and if you mess with her, you mess with me, aijt?!:P"

2008-07-10 @ 19:08:41
URL: http://hoppsankerstinn.blogg.se/
Postat av: Samantha

hehe, ja dansanta var ordet^^

naaaw, thnx hun!



Hoppas det går/gick bra med "överraskningen" ;P



Oh, btw! GRATTIS vafan! va ska det bli av dig nu, nån jäkla nollåtta som glömmer skånskan ellor?^^ haha, nej, skämt å sido! glad för din skull, o om du kommer till hbg nån gång, så slå en pling, för förhoppningsvis är ja bosatt där om ett par månader eller så :D KRAM

2008-07-11 @ 12:32:53
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0